Klacht: 2 x bewoner niet thuis, bericht achtergelaten er is geen bezorger geweest!

op 11 juni 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketnummer 0513 7004705876 0
Tot twee maal toe gehele dag thuis geweest bezorger geeft aan te zijn geweest en status niemand thuis, bericht achtergelaten. Ik heb geen bezorger gezien en geen bericht ontvangen. Via customer service duidelijk aangegeven wat mijn huisnummer is zodat dit niet de oorzaak kan zijn.
De bewakingscamera op mijn voordeur heeft geen bezorger geregistreerd.
Voor mij duidelijk dat er geen bezorger aan de deur is geweest, DPD geeft aan dat ik nu het pakket kan komen ophalen.

Pakket zo snel mogelijk bezorgd op een afgesproken tijdstip (ik ga niet weer een dag thuis zitten wachten)

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Allereerst excuses voor de overlast! We zoeken uit hoe dit kan en mijn collega's van Customer Service nemen contact met u op.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 12:43 geantwoord

Hallo John,

Zoals mijn collega aan heeft gegeven zou onze customer service contact met je opnemen.
Ik ga er vanuit dat toen alles besproken is en dat je een goed en fijn contact hebt gehad.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door John Voorn