Klacht: 2 x betaald voor verzenden 1 Kiala pakket. Geen verzendcode ontvangen!

op 10 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 x toe online via Ideal betaald voor verzenden van 1 Kiala pakket. Geld 2 x afgeschreven maar geen verzendcode ontvangen!
Kreeg na het betalen pas foutmelding. Ingevoerde verzending is ook nergens meer terug te vinden. 2 mails gestuurd. En sta nu al 48 min in de wacht.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 7,80 terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mijke K.