Klacht: 2 x achter elkaar maandenlang een onbruikbare bank

op 03 mei 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Begin 2015 kochten we een electrisch verstelbare bank, deze ging stuk en was na uiteindelijk meer dan 3 maanden een keer gerepareerd, echter niet goed want 2 weken geleden precies hetzelfde euvel. Gebeld en nu al 2 weken aan het wachten op een terugbel telefoontje.
Vandaag weer gebeld en kreeg te horen “ja het is meivakantie he, en dan werken er minder mensen” (!!!!!) Alsof het normal is dat je al 2 weken moet wachten om uberhaupt iets te regelen.. Heel treurig en ik voel het al gaan gebeuren dat we die (&*%^&bank weer 3 maanden niet kunnen gebruiken.
Inmiddels maar een vaste plaats in huis gemaakt voor onze campingstoelen aangezien we daar vaker op zitten… BAH

Wanneer er snel en adequaat gehandeld wordt, zoals bij ieder ander zichzelf respecterend bedrij en dat er iemand met verstand van zaken het ding komt repareren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Smit, Vervelend te horen dat dezelfde klacht weer is teruggekomen. Sanders Meubelstad heeft service hoog in het vaandel staan en willen dit nu snel voor u gaan oplossen. Ik heb zojuist vernomen dat u gebeld bent door onze klantenservice en dat er een afspraak is gemaakt voor een servicemonteur op 18 Mei. Wij gaan onze uiterste best doen de klacht 100% op te lossen en u kunt genieten van een bank welke functioneert zoals hij bedoeld is. Indien we u nog kunnen helpen horen we het heel graag. Met vriendelijke groet. Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 03 mei 2016 om 14:17 geantwoord

Beste heer/mevrouw Smit,

Dank u wel voor het terugbellen naar onze serviceafdeling.
Het bezoek van onze servicemonteur staat nu gepland voor 18 Mei om de klacht op de bank definitief op te lossen.
Indien er nog vragen/opmerkingen zijn, horen we dit uiteraard heel graag.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door rene.sandra