Klacht: 2 x 30 minuten in wachtrij, verbinding wordt elke keer verbroken

op 25 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb ondersteuning nodig over mijn glasvezel verbinding heb 2 x netjes gebeld naar de klantenservice het duurt sowieso al 20 tot 30 minuten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Daarna moet je 2 3 x doorverbonden worden. en elke keer bij de laatste doorverbinding wordt ik afgehangen en ook niet meer terug gebeld.

Tip: Bel naar de verkoop binnen 2 minuten heb je iemand aan de lijn.

Gewenste Oplossing:

Ontvang graag een factuur adres waar ik mijn uren kan declareren door wan gedrag in de ondersteuning. En wordt graag terug gebeld voor de ondersteuning die ik nodig heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BoxOss