Klacht: 2 verhalen

op 02 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Afgelopen week heb ik mijn Samsung s7 opgestuurd omdat de achterkant en voorkant loskwamen van de behuizing. Dat valt allemaal onder de garantie want een toestel mag niet uit elkaar vallen als je er normaal mee omgaat. Eenmaal opgehaald en aangekomen bij dynafix krijg ik een mail dat me scherm is gebarsten !! Gelukkig wel zo verstandig geweest om alles eerst de foto te zetten voor op te sturen dus dat hadden ze snel door. Nu ze dat door hebben zeggen ze ja verkeerde dossier de behuizing moet vervangen worden en daarom moet je betalen voor een nieuw scherm ! Kan ik er wat aandoen dat Samsung een shit telefoon levert ? Ik heb diverse bewijzen zwart op wit waar er wordt gezegd dat er met mijn scherm niks mis is alleen om geld te verdienen worden er zulke dingen gezegd

Kosteloos reparatie want het valt gewoon onder de garantie en met de beeldscherm is er niks mis mee.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

1 maand geleden - iRMADRSA14972136

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Bedankt voor het iRMA nummer. De prijsopgave is opgemaakt omdat het toestel is geopend door een derde,onbevoegde partij. De originele tapes waarmee de cover normaliter bevestigd zit ontbreekt. Tevens staat het toestel ook krom. Beide gevallen vallen niet onder garantie. Deze prijsopgave is dan ook terecht opgemaakt en zal ook gehandhaafd blijven. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Banana101009

1 maand geleden - Het toestel is nergens open geweest en behuizing was/is niet krom toen ik het inleverde. Er wordt nu voor de 3e keer een andere verhaal verteld. Wat is nou de werkelijke reden dat jullie zo moeilijk wat onder garantie valt ? Jullie staan op internet bekend als een bedrijf dat verhaaltjes verzint om geld te verdienen. Ik zie graag een oplossing tegemoet.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hetgeen hierboven vermeld staat is correct en ook daadwerkelijk geconstateerd. Dit is ook te zien op de schadefoto's welke in de prijsopgave mails naar u zijn verstuurd. Excuses voor eventuele andere communicatie welke u heeft ontvangen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat er foutieve informatie wordt verstrekt. Daarbij was het toestel wel degelijk al krom bij binnenkomst. De kromming en het ontbreken van de originele tapes zorgt ook voor de opgegeven klacht. De prijsopgave is zoals reeds aangegeven terecht en zal ook gehandhaafd blijven, van een andere oplossing kunnen wij u niet voorzien. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Banana101009

1 maand geleden - Nogmaals dit is de 3e smoes die jullie verzinnen om maar onder de garantie uit te komen. Op de foto's is duidelijk te zien dat het loslaat en ik zie helemaal geen tape of een kromming. En toen ik het inleverde was er niks aan de hand. Zoals ik al zei jullie zijn gewoon een stelletjes oplichters want jullie zijn een reparatie centrum dus boe kan je vanaf het begin een foute informatie geven ? Er worden eerst verschillende verhalen en als ik met bewijs kom is het opeens dat er een 3e partij aan heeft gewerkt ?? Ik heb de zaak doorgegeven aan de rechtsbijstand. Zo komen jullie er makkelijk van af door de schuld telkens op te schuiven naar mij toe. Straks komen jullie weer met een ander verhaal. Wat zal het dit keer zijn ? Waterschade ­čśé Stelletje oplichters.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Zoals u aangeeft ontbreekt de tape inderdaad. Deze hoort er echter wel te zitten. Dat is ook de reden dat de melding is gegeven dat er gewerkt is door een derde partij. Wanneer u tevens op de foto kijkt waar ook de lineaal op zichtbaar is kunt u zien dat er wel degelijk sprake is van een kromming. Het scherm hoort recht te zijn en niet gebogen te lopen. Zoals u kunt zien loopt uw scherm gebogen en loopt de lineaal niet recht over het toestel. We vinden het nogmaals oprecht vervelend dat u foutieve informatie heeft verkregen en zullen er ook voor zorgen dat dit in toekomstige situaties niet meer zal gebeuren. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Banana101009

1 maand geleden - Het is geen foutieve informatie want dit is blijkbaar heel normaal voor jullie. Lees recensies van jullie zelf maar. En op de foto is er helemaal geen kromming te zien anders was dat er wel bij vermeld. En dat is nou het hele probleem. Er is geen tape op en daarom laat het scherm en achterkant los. Jullie geven het zelf toe maar schuiven het af op de consument om geld te verdienen door te zeggen dat er aan een 3e partij aan het toestel is gewerkt. Ik ben niet de enige met deze probleem maar omdat er bedrijven jullie er niet op aanspreken gaan jullie je gang maar. Geld komt toch wel binnen laat de service en klanten maar stikken. Want ik wordt vanaf het begin beschuldigt van iets wat niet waar is en uiteindelijk geven jullie het toe maar ho maar om te repareren.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 05 oktober 2017 om 11:06 geantwoord

Geachte klant,

Wij gaan hierover niet in discussie. U heeft duidelijk uitleg inclusief foto's gekregen en meermaals onze excuses voor de eerdere miscommunicatie ontvangen. Wanneer u het niet eens bent met de garantievoorwaarden welke wij hanteren dient u dit op te pakken met de fabrikant. Wij zullen deze klacht hierbij dan ook sluiten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:31 geantwoord

Er is geen oplossing aangeboden. En op welke foto zie jij een liniaal ? Als dit vanaf het begin duidelijk was dan waarom wordt er gelogen ? En de fabrikant vertrouwt jullie oplichters dus wordt ook van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ik heb me eigen foto's toen de toestel werdt opgehaald dus weet heel goed wat er mis mee was.

Alle klachten die gemeld zijn door Banana101009