Klacht: 2 schoolboeken afgekeurd

op 18 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

MIjn zoon heeft 2 schoolboeken bij het inleveren op school retour gekregen.
Op beide boeken zitten al 6 stickers wat aangeeft dat dit boek al jaren is uitgeleend..
Ik draai immers al wat jaartjes mee in de boeken van de middelbare school.
Deze boeken zagen er dus al zeer gebruikt uit. Voordat mijn zoon er überhaupt les uit ging krijgen. net zoals vele andere boeken die er al zeer beschadigd uit zien voor gebruik.
Wij hebben al jaren zeer veel problemen met de leveringen van de schoolboeken .elk schooljaar moet of mijn zoon of dochter het schooljaar starten zonder 1 of meerdere schoolboeken.En dit duurt tot ergernis soms wel tot paar weken.Wat inhoud dat er veel boeken 1 dagje van een docent geleent en gekopieerd moet worden door ons met alle stress van dien.
na veel telefoontjes krijgen we dan na een aantal weken het boek waar al lang op werd gewacht.
IK vind het nu dan ook zeker niet terecht dat mijn zoon nu een rekening van deze 2 schoolboeken krijgt .
ze zijn immers al jaren gebruikt.te zien aan alle stickers op de rug.
Ook voeg ik hierbij het boek laagland toe wat hij miste bij inlevering.
Na aanleiding van telefonisch overleg is besloten dat ik ook de boeten boeken retour naar jullie stuur voor nadere beoordeling.
IK hoop hierbij dat U zult begrijpen dat wij het niet terecht vinden de kosten voor de boeken te moeten betalen.
Groet,M.vd Pauwkraan

Ik zou het terecht vinden als de volgens jullie beschadigde boeken zonder kosten worden terug genomen..
Zij waren immers al beschadigd voor dat mijn zoon ze überhaupt ging gebruiken.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 juli 2017 om 08:22 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Bol,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u een schadenota heeft ontvangen voor boeken die al vaak zijn gebruikt. Wij staan achter de beslissing die is genomen om de boeken voor een tweede beoordeling op te sturen. Wanneer de boeken nog niet opgestuurd zijn, kunt u ze retour sturen Tav. afdeling Customer Operations. De boeken komen dan bij ons op de afdeling terecht zodat wij ze zelf kunnen beoordelen.

Het artikel \"Laagland literatuur en lezer havo theorieboek\" (artikelnummer 7453202) is niet ingeleverd, deze kunt u nog tot 1 augustus naar ons opsturen. Wanneer dit artikel niet voor 1 augustus bij ons binnen is zal hiervoor een schadenota worden opgestuurd.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mandyrijntje