Klacht: 2 quadrantes in 1 week

op 08 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb afgelopen week een probleem gehad met mijn senseo quadrante..ik kreeg de klep met geen mogelijkheid meer open en heb alle tips van internet opgevolgd, maar tevergeefs. Aangezien de garantie verlopen was..maar opengemaakt..en daarna deed hij helaas niks meer. Jammer maar helaas zou je zeggen. Nu was mijn moeder zo aardig om haar quadrante aan mij te geven zodat ik toch nog van mijn kopje senseo kon genieten. Vrijdag gekregen en u gelooft het of niet..zaterdag kreeg ik het klepje weer niet open. Ook van dit apparaat was de garantie reeds verlopen..dus deze is helaas ook in de container geëindigd. Ten einde raad en zonder senseo vind ik dit toch echt belachelijk. Ik overweeg naar een ander merk uit te kijken..ben nu in 1 keer flauw van senseo.

Waneer ik een duidelijk antwoordt krijg, hoe het kan dat je je senseo met geen mogelijkheid meer open krijgt. Het liefst een ander apparaat.of korting op mijn volgende apparaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Annet038