Klacht: 2 producten die allemaal schilfers achter laten/uitgedroogde huid

op 06 juni 2016 over Dove in de categorie Verzorgingsprodukten

ik rook onlangs bij een vriendin de purely pampering shea butter nourishing body oil… heerlijk vond ik dus ik dacht dat wil ik ook. Meteen 4 flessen gekocht en 1 groenen nourishing body oil. (5 flessen in totaal) ik dacht ruikt heerlijk en normaal heb ik body oil wat minder lekker ruikt en duurder is dus ik was erg tevreden… Maar helaas goedkoop durkoop… elke x als ik het opsmeer zit mijn huid een paar uur later helemaal onder de schilfers… soort uitgedroogde huid. Dacht eerst nog ligt zeker aan mij…dus alles gescrubt etc maar nog steeds. Dat heb ik echt nog nooit, met geen enkel product, gehad. ‘ heb het nu een week geprobeerd en elke dag weer hetzelfde. Wat zit er eigenlijk in dat dit veroorzaakt.?
ik voel me best wel bekocht en zou graag alles retour sturen en mijn geld ook terug krijgen want dit is echt niet goed.

Als het product doet wat het beloofd, snel intrekkende oil die verzorgd ipv uitdroogt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dove

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dove nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannekruis