Klacht: 2 online bestellingen beide tas stuk, 2e kanniet geretourneerd worden moet eerst een onderzoek ingesteld worden?

op 05 juni 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

3 dagen terug een 2e leveringbestelling opgehaald van een tas die ik besteld had. De1e was schandalig beschadigd, halve handvat was gescheurd los ( rotan tas). Echt schandalig dat ze deze op durven te sturen. Dit gemeld in de chat, en na melding van retour sturen zouden ze me een nieuwe toesturen. Vond ik oke, maar heb wel aangegeven dat ze wel moeten nakijken voordat ze iets inpakken, niet dat ik dalijk weer een kapotte tas krijg.Week 1,5 week later was de nieuwe binnen. Meteen goed gecontroleerd, en blijkt bij het handvat een draad los te zitten…en alsbij rotan al iets loszit dan kun jeervan uit gaandat dit erger word….maar goed het is een nieuwe tas dus wilzowiezo geen beschadigde tas,ook geen licht beschadigde. Dusweer contact opgenomen via chat, en mijn verhaal gedaan over2etas weer beschadigd, minder erg maar wil hem toch niet houden. Geen vertrouwen erin dat hij niet verder kapot gaat. Wat krijg ik te horen, ik moet foto’s maken en opsturen dan stellen ze een onderzoek in! heb de medewerker uitgelegd, dat hij net binnen is gekomen, zit nog in de doos met verpakking en kaartjes eraan, en dit is de 2e reeds, de vorigewas nogerger beschadigd. en die heb ik gewoon kunnen retourneren, omdat hij kapot geleverd was. En het niet om gebruiksschade of klachtging.
Nee dat ging absoluut niet, deze klacht moet eerst onderzocht worden!.
Maar ik heb het recht om een artikel binnen een zicht termijn van 14 dagen te retourneren, in deoorspronkelijke verpakking met labels er nog aan, was mijn reactie. Nee , het beleid was onderzoek instellen en meer kon hij niet voor mij doen??!! Voor mij NOOIT meer ZARA. Schandalige service en behandeling van klanten, nog niet eens excuses, dat ik 2x kapot spul krijg toegestuurd! En dan toevallig nog afgelopen week in eindhoven geweest bij de ZARA, maar sorry hoor, heb nog nooit zon onvriendelijk en slecht gehumeurd en niet lachend personeel gezien. In geen enkele winkel! En zit zelf al 28 jaar in de detailhandel. Met een woord WAARDELOOS!!!

Als ik gewoon mijn slechte aankoop kan retourneren,en deze word gecrediteerd. En zou fijn zijn wanneer je geen account aangemaakt hebt ook zelf retouren kunt ingevenaanmelden. Dit kan nu nl alleen via de chat?

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2605