Klacht: 2 missende producten in 2 zendingen

Lisa Zhong op 02 december 2021 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Op 26-11-2021 een online bestelling geplaatst.
De bestelling werd in twee delen naar mij opgestuurd.
Op 28-11-2021 kreeg ik deel 1 van de verzending binnen. 1 product ontbreekt.
Direct heb ik een email naar de Douglas klantenservice gestuurd. Paar dagen gewacht nog steeds geen reactie.

Op 1 december kwam deel 2 van de verzending binnen. Snel ben ik het pakket gaan openen, en verbazingwekkend kwam ik achter dat er weer 1 product mist in deze zending.
Direct geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar de verbinding wordt verbroken.
Dus ik heb de situatie wederom op de mail gezet met een foto.

Vandaag, 2 dec nog steeds 0 reactie vernomen. Ondertussen ben ik zo ongeduldig en gefrustreerd geraakt dat ik de auto heb gepakt en ben naar naar de Douglas gegaan.

In de winkel kreeg heb ik de store manager gesproken. Ik heb hem het probleem uitgelegd.
Uit dit gesprek kreeg ik geen duidelijk antwoord en ben ik eigenlijk weer de winkel uitgestuurd en kreeg ik het advies om af te wachten.

Door het gesprek met de store manager ben ik best overstuur geraakt. Ik heb ervaren dat:

1) de klant, ik wordt niet serieus genomen en gehoord

2) er werd gewezen op het feit dat de Douglas winkel apart staat van de webshop. En dat de winkel mij nu niet verder kan helpen. (Even voor de duidelijkheid, voor mij is Douglas gewoon Douglas. Als de klantenservice niet reageert, dan is het volgens mij heel normaal dat de winkel dan de klant professioneel te woord staat)

3) er werd onprofessioneel met mij gecommuniceerd. En de klant, ik werd van kastje naar de muur gestuurd.

4) ik heb geen verontschuldiging van Douglas gekregen. Ik kreeg zelfs het gevoel alsof ik een dom verhaal heb verzonnen en alsof het probleem bij mij lag.

5) in plaats van probleem bij de klant, mij neer te leggen, kan Douglas ook aangeven de fouten intern te onderzoeken. Met als doel om herhaaldelijke fouten te voorkomen. Want volgens mij gaat er intern heel wat mis als er 2 x dezelfde fout wordt gemaakt in 2 verschillende zendingen.

Het gaat hier nota bene om een totaal bestelling van boven de €200!
Door speciaal naar de winkel te gaan, heb ik een middag moeten vrijnemen van werk en heb ik parkeerkosten in het centrum moeten betalen.
Dit doe ik dus echt niet even allemaal voor de grap om mijn voordeel hier uit te halen!!

Ik ben echt heel erg teleurgesteld geraakt door de manier waarop ik als klant werd behandeld binnen dit hele proces.

Klantvriendelijke benadering en oplossing.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa Zhong