Klacht: 2 maten meten

op 12 februari 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

het betreft roompot beach ressort. gevraagd om onze caravan eerder op seizoensplaats te zetten ivm komende rug operatie. Mag dan maar 15 minuten zitten dus kan hem zelf niet brengen en vrouw mag niet rijden met caravan. Niet mogelijk???? Deze plaats in deze periode niet verhuurd. Er staat zelf een caravan wie gewoon mag staan onder de naam winterstalling. Mevr betaald hier voor . Ik heb ook verteld dat ik een vergoeding snap maar het is gewoon niet mogelijk. Ze nemen hier de moeite niet om naar de huurders te luisteren. Dit is niet de eerste keer dat er met twee maten gemeten word. Jammer het park gaat er qua gezelligheid op achteruit en klantvriendelijkheid zeer zeker. En dat als al 18 jaar trouwe bezoeker ben je zeker zeer teleurgesteld

met huurders meedenken en alle mensen gelijk behandelen dit word nu zeker niet gedaan!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 februari 2017 om 08:52 geantwoord

Heeft op 09 april 2017 om 23:38 geantwoord

jullie reden was het onderhoud van de kampeerplaatsen moest nog gebeuren............Er is helemaal niets gebeurt een ontzettend slechte plaats voor 3000 euro en iemand anders mocht wel een aantal dagen eerder komen????

Alle klachten die gemeld zijn door silbras