Klacht: 2 maanden na retourneren van bestelde product mijn geld nog steeds niet ontvangen!

op 04 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 12 juni 2016 bestelde ik een prepaid simcard bij Tele2. Op 13 juni die ontvangen en op de zelfde dag deze geretourneerd. Op 16 juni kreeg ik daar een ontvangstbevestiging van. Maar Ik kreeg mijn geld niet terug. Een paar keer heb ik hierover gebeld met Tele2. Het is trouwens erg lastig om iemand bij de klantenservice te spreken. In de keuzemenu die je te horen krijgt heb je geen optie om een medewerker te spreken. Je wordt keer op keer doorverbonden tot je uiteindelijk iemand vindt die bereid is naar je verhaal te luisteren en om je van het kastje naar de muur te sturen. Ik heb via klachtenformulier een klacht ingediend. Na een tijdje heb ik een email ontvangen waarin ik geadviseerd word om een onderzoek bij Post NL te starten, hoewel ik al weken geleden een ontvangstbevestiging heb ontvangen! Dat zegt veel over de manier van klachtenafhandeling bij Tele2!

Dat ik mijn geld terug krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hassani0