Klacht: 2 maanden aan het lijntje gehouden en nog geen geld terug

op 19 mei 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Op 22-03 moest ik een ordere annuleren die reeds geplaatst was omdat het product niet meer leverbaar was.
Het product heb ik besteld en betaald met de gespaarde punten van de nieuwsbrief van Typhone. Deze punten waren bij annulering van de bestelling natuurlijk verloren gegaan. Er werd mij aangegeven bij de nieuwe bestelling dat ik moest betalen en dat het geld teruggestort zou worden.
Na zeker 7 keer gebeld te hebben en 2 maanden verder te zijn heb ik nog altijd geen geld terug en ik krijg ook NOOIT reacties op mijn belletjes.

Aan de telefoon wordt namelijk altijd gezegd: wij sturen dit door naar onze teamleider.
Vervolgens wordt daar blijkbaar geen ** mee gedaan want ik krijg nooit een reactie en ik heb ook nogsteeds mijn geld niet terug.

Ik blijf als klant er maar achteraan rennen en bellen, waar ook de nodige kosten aanvast zitten, terwijl Typhone de fout heeft gemaakt.

het is nu 18 mei 2016 en kom net van de telefoon. Uiteraard is er weer niemand aanwezig die er iets mee kan. Echter na aandringen en even boos te worden ( omdat het me echt hoog zit nu, ik wordt telkens maar aan het lijntje gehouden) wordt ik morgen teruggebeld door de mevrouw die ik aan de telefoon heb gehad net. Inmiddels zijn we op 19 mei beland eind van de dag en ik heb nog niets gehoord. Zelf gebeld: ja hij was niet aanwezig! Dus morgen wordt u terug gebeld. En zo zijn we weer een dag verdere en typhone is weer een dag van mij af.

Ik wil mijn geld terug. Ik wil spreken met die hoge pief die al die mailtjes heeft ontvangen waarin staat dat ik als klant moet worden geholpen en die dit al die tijd niet gedaan heeft en ik wil een vergoeding voor mijn ' leed' om het zo te noemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arank