Klacht: 2 maal onterechte kosten voor huur auto

op 27 juli 2015 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Ik heb tot 2 maal toe een auto gehuurd bij bo rent hoorn. De eerste keer dat ik een auto kwam huren was ik optijd met het terug brengen van de auto. Maar omdat er maar 1 medewerker was duurde het ruim een half uur voordat ik geholpen werd. En vervolgens werd me verteld dat ik voor 2 dagen moest betalen omdat ik dus een half uur te laat was. De 2de maal heb ik een ruim 2 uur van te voren ingeleverd. Toen werd ik gebeld dat ze de sleutel niet konden vinden en vervolgens werd ik duurde het 10 dagen voordat ik mijn borg kreeg.
Na 3 maal gebeld te hebben werd me verteld dat ik niet de juiste km stand gemsmst had waardoor ik 15 euro extra moest betalen. Ik raad aan niemand een auto bij bo rent te huren want het voelt ala oplichting !! Ze adverteren met 15 euro per dag en voordat je het weet is het 50 euro en moet je 10 dagen op je borg wachten

Ik wil de extra kosten van beide keren terug.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bo-rent

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bo-rent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xerxez