Klacht: 2 maal beslag op bank

op 23 december 2017 over Van der Vleuten en Van Hooff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al 5 jaar met dit incasso bureau bezig. Het gaat om en schuld bij scheidegger voor boeken en spullen de ik nooit heb ontvangen. De studie was 800€ ineens kwamen er kosten bij tot 2600€ door beslag legging opgelopen. Ze hebben afgelopen 2 maanden 2x beslav gelegd om mijn salaris. Gister wou ik mijn betalingen doen. En moest 100€ overmaken naar hun. Maar hun hebben vervolgens bijna 500 € afgeschreven en me hele bank leeg en beslag gelegd. Door hun moet ik uitstel vragen van betaling en niemand gaat daar mee akkoord. Ze geven me zo geen kans om te betalen en brengen me in grote problemen door stees beslag te leggen. Zo kan ik niks betalen. Ik weet me echt geen raad meer en krijg hierdoor echt paniek aanvallen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij met rust laten en me de kans geven om te betalen. Zoals afgesproken aan het eind van de maand. En niet nu ineens op kerst beslaglegging en zo ervoor zorgen dat ik niemand kan betalen. En geen kerst heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Vleuten en Van Hooff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Vleuten en Van Hooff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van der Vleuten en Van Hooff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van der Vleuten en Van Hooff

Heeft op 27 december 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,
U heeft met ons een betalingsregeling afgesproken om uw vordering, waarvoor u bent veroordeeld, in termijnen te betalen. U zou op 1 december 2017 de eerste termijn voldoen en dat heeft u niet gedaan. U heeft van ons daarop nog een uitstel gekregen en ook toen heeft u niet betaald. Daarom is beslag gelegd. De oplossing is dat u de een regeling afspreekt en deze ook nakomt.

Alle klachten die gemeld zijn door Neel2