Klacht: 2 Laptops besteld

op 27 november 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 2 Laptops besteld bij wehkamp, nu wacht ik al 2 week, En wordt me ineens verteld dat ze niet meer op vooraad zijn terwijl ze retour zijn gegaan en door hun fout ik steeds moet wachten. Steeds wordt ik tevens ook aan het lijntje gehouden en wordt me steeds wat anders verteld ik wordt er helemaal gek van en wil gewoon me laptops!

Gewenste Oplossing:

Waneer ik de laptops heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 27 november 2016 om 20:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Wij vinden het erg vervelend dat je bestelling niet is bezorgd en deze artikelen nu retour zijn verwerkt. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, of is er iets nog niet opgelost, dan helpen wij je graag verder. Wij ontvangen dan graag je vraag per e-mail, je mag dit sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Heeft op 27 november 2016 om 22:06 geantwoord

Slecht heb nog steeds maar een laptop en nu bestel ik wat anders ipv de laptop zeggen ze weer geen betaal genak terwijl ik het wel kon bestellen

Bericht van Wehkamp

1 week geleden - Goedemorgen, Bij iedere klant wordt bij elke bestelling of wijziging in betaalvoorkeur een toetsing uitgevoerd die bepaald wat voor een koopruimte iemand krijgt en of hij/zij gespreid kan betalen. We zijn wettelijk verplicht deze toetsing uit te laten voeren en dit wordt buiten ons om gedaan en kunnen hier dus geen invloed op uitoefenen. De financiële afdeling heeft je bestelling nog in behandeling. Ik verwacht dat zij later vandaag de bestelling zullen goed- of afkeuren. Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door maarten86