Klacht: 2 keer het verkeerde bestelling gekregen

op 20 juli 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een bestelling gedaan bij de Groothandel site genaamd MiniInTheBox.
Het ging om het product Transformatoren Autobot naafdeksel sticker zwart. Mijn eerste bestelling die ik thuis kreeg en fout was gegaan is dat ik de Transformatoren naafdeksel met de verkeerde logo kreeg. Ik kreeg transformatoren Deceptions naafdeksel inplaats van transformatoren Autobots. Het is geen grove en dure fout maar het blijft een product die verkeerd is afgeleverd. Je verwacht als je een product besteld dat je ook de gewenste product binnen krijgt die je ook daadwerkelijk heb besteld. Ik heb daarna op hun site gezocht hoe je contact met hun kon opnemen om het product in de ruiling te gooien. Ten eerste is hun site heel erg onduidelijk en met onduidelijk bedoel ik ze hebben geen contact nummer of email om hun te bereiken over een probleem. Daarna heb je steeds dat je door werd verwezen naar een andere site genaamd Lightinthebox waar je ook geen contact nummer of email kan vinden. Ik heb daarna een verzoek ingediend via hun site om een ruiling te doen van mijn product. Na lang wachten heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en zie ik tot mijn verbazing dat ze mijn verzoek hebben afgesloten. En dat zonder enige reden of motivatie. Ze hebben mij ook helemaal niet op de hoogte gehouden dat het afgesloten is.

Ik dacht toen het kan gebeuren dat ze verkeerde product hebben afgeleverd dus ik probeer het overnieuw want ik heb nog steeds niet mijn gewenste product in handen.

Daarna heb k weer een nieuwe bestelling heb gedaan voor transformatoren Autobot naafdeksel sticker zwart (4 PSC).

Voor deze bestelling heb ik heel lang moeten wachten wel 25 dagen.
Nadat ik eindelijk mijn bestelling binnen heb gekregen en open had gemaakt kwam ik er weer met woede achter dat ze het verkeerde product hebben afgeleverd.
Nu hebben ze transformatoren decepticons naafdeksel in de kleur geel afgeleverd in plaats van transformatoren Autobot naafdeksel sticker zwart. Dus dit keer helemaal verkeerde product. Heb weer geprobeerd via hun site die verzoek in te dienen maar tot heden nog steeds niks van gehoord.
Dus nu wil ik bij deze zo geregeld hebben en een klacht indienen.

Het gaat om bestelnummers: 1206180801166682 en 1205150601023235

verzoek ID : 1766951 en 1859369

Met vriendelijk groet,

J .Lu

Wil het juiste product: transformatoren Autobot naafdeksel sticker zwart (4 PSC) geleverd hebben en een terugbetaling van de verkeerde geleverd producten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 augustus 2012 om 08:33 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Reactie van de melder van de klacht J.Lu

5 jaren geleden - Ik heb nog steeds niet het juiste product ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door J.Lu