Klacht: 2 keer een kapotte broek opgestuurd gekregen

op 27 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een week geleden een broek binnengekregen, helaas was deze kapot en word die 29-9 pas opgehaald door de ophaalservice. Ik kon deze niet retour doen en een nieuwe (geen kapotte) kiezen. Ik moest dus weer apart een nieuwe broek bestellen. Dit heb ik dus gedaan omdat ik de broek te gek vond, gisteren kreeg ik de nieuwe binnen en deze bleek helaas WEER kapot te zijn, er hing zelfs geen kaartje meer aan omdat deze er hard van af was getrokken, ook hier hingen de sliertjes stof los. De lus was kapot en er zat een groot gat. Overal zag je eraan dat de broek al ” verwassen en uitgewijd was, dit was ook te ruiken. Nu heb ik in totaal al €89.90 betaald voor 2 kapotte broeken. Ik vind dit zeer teleurstellend, nooit gedacht van Zara dat ze hun producten nauwelijks of NIET nakijken op gebreken. Ook wacht ik heel lang op een reactie van Zara zelf… Heel jammer

Ik zal tevreden zijn, als ik de broek met kwaliteit omtvang waar ik voor betaal.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lrsssa