Klacht: 2 gaatjes

op 14 september 2016 over Gaastra in de categorie Mode

1 week geleden dit T shirt grkocht bij
kok watersport Rotterdam.
Binnen 2 dgn zaten er gaatjes in.
Zijn we niet gewend bij Gaastra.
Dus beetje teleurstellend.

Bij een nieuw T shirt maat L

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gaastra over deze klacht.

Bericht van Gaastra

2 maanden geleden - Beste mevrouw Reijken, Via klacht.nl heb ik uw vraag ontvangen. Ik vind het erg vervelend om te horen dat u problemen heeft met uw Gaastra T-Shirt Graag wil ik u vragen om met uw aankoop bon of bankafschrift terug te gaan naar Kok Watersport waar u uw Gaastra T-Shirt heeft gekocht. De desbetreffende winkel is uw contactpersoon, aangezien u daar een koopovereenkomst mee heeft afgesloten. Onze ervaring is dat de winkels het op prijs stellen om zelf de klachten van hun klanten op te lossen. Zij hebben altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met onze Customer service afdeling. Graag lees ik via info@gaastra.nl van u, of uw klacht op de juiste manier voor is opgelost? Ik ga ervanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Customer service team Gaastra

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 04 oktober 2016 om 16:14 geantwoord

De klacht is beoordeeld door onze klant de firma Kok Watersport.
Zij hebben de Gaastra polo niet vergoed. De klacht was niet te wijten aan de kwaliteit van de polo. Dat is door het customer service team van Gaastra na overleg met Kok Watersport aan mevrouw Reijken per mail door gegeven. Er is geen reactie meer terug geweest. Voor zover de klacht van mevrouw Reijken.

Customer service Gaastra

Alle klachten die gemeld zijn door Tommy2905