Klacht: 2 dagen gewacht en half uur in de wacht gestaan.

op 07 januari 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket van Telfort zou bezorgd worden op vrijdagavond tussen 18:00 en 21:00. Hier op gewacht, werd ik 20:00 gebeld dat deze niet die avond meer bezorgd gaat worden en een verzoek een nieuwe afspraak te maken.
Zaterdagochtend nieuwe afspraak gemaakt, kon ‘smiddags nog bezorgd worden! Tussen 12:00u en 18:00. Zou nog bericht krijgen voor exactere tijd. 15:30 maar gebeld of ze iets meer wisten.. ik zou de laatste van de route zijn dus tegen 18:00 moest ik het pakket gehad hebben.
18:00 nogmaals gebeld, werd ik in de wacht gezet met de mededeling dat het langer dan 2min zou duren. Na 19min werd de telefoonverbinding verbroken. Nogmaals gebeld krijg ik de mededeling dat ze gesloten zijn.

Als deze pakketdienst zijn afspraken nakomt, mijn eerst volgende afspraak wel laat kloppen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht MennoR88

1 jaar geleden - Het is inmiddels maandagavond 18:00,vandaag 2 maal gebeld, 2 maal te horen gekregen dat ik "zo" terug gebeld zou worden. Intussen 5 uur verlopen, geen reactie. Nu net de 3e keer weer zelf gebeld, moesten een nieuwe afspraak maken. Wordt nu woensdag tussen 12:00 en 15:00 bezorgd. Ben benieuwd...

Reactie van de melder van de klacht MennoR88

1 jaar geleden - Dinsdag opnieuw gebeld om te vragen waar de bevestiging blijft die ze hadden beloofd. Vervolgens bleek dat er niks bekend was over een afspraak. Hiervoor gingen ze een vraag open zetten en zouden ze over terug bellen. Half 1 's middags nog niet terug gebeld (3 uur erna) zelf maar gebeld, maar wisten nog niks. Moesten nog even wachten... 17:00 nogmaals gebeld, kreeg nu te horen dat de order niet bekend was en dat ze daardoor geen afspraak kunnen maken. Ze konden niks meer voor ons betekenen. Telfort gebeld, deze zeggen dat het probleem niet bij hun ligt. Wanneer ik hier niet mee akkoord ga wordt het intern opgepakt. Nu gezegd dat ik tot woensdag middag wacht, anders het abbo opzeg. Woensdag ochtend; worden gebeld door OPD!! pakketje kan 's middags niet geleverd worden ivm storing. Konden wederom verder niks meer over zeggen en niks betekenen. 'S middags maar weer zelf gebeld, nu kregen we te horen dat het pakket zoek is en er geen afspraken meer gemaakt kunnen worden. Telfort ondertussen tot 3 maal toe gebeld omdat ik steeds bij de verkeerde afdeling uitkwam en die niet door konden verbinden!!!??? Ook hier nog steeds niet geholpen en ook het abbo kon niet opgezegd worden omdat de simkaart onderweg was en er nog niet voor getekend was??!!!! Morgen weer verder..

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Reviva

1 jaar geleden - Beste Menno, Is het pakket ondertussen geleverd? Heb je voor mij een ordernummer zodat ik kan zien wat hier mis is gegaan? Met vriendelijke groet, OPD

Reactie van de melder van de klacht MennoR88

1 jaar geleden - Nee, het pakket is nooit geleverd en heb inmiddels via een telfort winkel een nieuw abbonement afgesloten en direkt de telefoon meegenomen. Ordernummer was 1701058121. Voor mij dus nooit meer op deze manier iets bestellen..

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 februari 2017 om 16:57 geantwoord

Beste Menno,

Wat vervelend om te horen dat het pakket nooit geleverd is. Ik neem de situatie mee in de komende evaluatie. Dit om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Nogmaals excuses voor het verloop van je bestelling en de slechte communicatie rondom de levering.

Online Pakket Dienst
.......................