Klacht: 2 banden bestelt,Radar RV-4 165R13C 94/93R 8PR, MS

Tomail.com op 26 februari 2021 over Bandenleader.nl in de categorie Auto Onderdelen

ik heb op 13-2-2021 2 bandenbestelt bij bandenleader.nl maar omdat zij
de bestelling de deur hebben uitgedaan zonder mijn huis nummer is het helemaal fout gegaan,en dit terwijl ze mijn gegevens gewoon hebben want ik heb in 2015 ook al eens banden bestelt,maar omdat het maar duurde heb ik al een paar keer contact gehad met bandenleader en de vervoerder DPD en steeds werd er gezegt ja nu gaat het goed komen maar niks is minder waar ik heb 90 euro betaalt en nu heeft DPD de banden retour gestuurd naar bandenleader en zeggen zei day ze nu 25 euro in mindering gaan terug betalen als ze de banden weer terug in het magazijn hebben dit is echt oplichting ik heb niks ontvangen door hun schuld en nu moet ik daar voor opdraaien!! slecht bedrijf zijn het die banden leader!!!!!

Ik zou tevereden zijn al ik mijn geld terug zou krijgen wat ik heb betaalt dus de 90 euro het is niet mijn fout

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenleader.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenleader.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tomail.com