Klacht: 2 abbonementen op 1 account, geen reactie klantenservice

op 06 augustus 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Basic Fit bood tijdens sluiting wegens Covid, de optie aan om je lidmaatschap op te zeggen. (vergoeding) Na de heropening van de club heb ik opnieuw mij aangemeld bij Basic Fit. Blijkt mijn oude abbonement niet geannulleerd te zijn en betaal ik momenteel dubbel.. Ik probeer klantenservice te bereiken maar er wordt niet gereageerd op mijn email en ik kan niet eens een nummer bereiken. Ik werk overdag dus ik kan ook niet de chat optie gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer 1 van mijn twee abbonementen opgezegd wordt en vergoed wordt. (Zodat ik niet 2x betaal voor hetzelfde lidmaatschap)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 augustus 2020 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marlieke