Klacht: 2 ABBONEMENTEN EN GSMWEB DOET HIER NIKS AAN ! Nooitttt meer gsmweb

op 31 maart 2018 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Naar 2 brieven over verlenging ontvangen te hebben van gsmweb heb ik uit eindelijk mijn abbonement verlengd maar bij een andere provider Tele2.

Gister 26 maart 2018, ontvang ik thuis mijn telefoon en abbonement ik activeer natuurlijk me simkaart meteen. Tot mijn verbazing werkt mijn andere abbonement nog steeds, vervolgens bel ik mijn oude provider op en vermeld dat ik nu een andere abbonement heb en dat ik van gsmweb zelf het abbonement moet stoppen bij jullie (kpn). Zij zeiden dat het geen probleem was maar dat ik nog 3 maanden moest betalen dan pas was mijn abbonement verlopen.

Nu zit ik met 2 abbonementen en gsmweb doet hier niks aan !!! Ik belde gister 26 maart 2018 naar gsmweb en kreeg ik een hele discussie met Koen Ledeboer. Vandaag 27 maart 2018 bel ik eerst Tele2 en die geeft aan dat zij mij volledig begrijpen maar dat zij niks kunnen doen omdat het abbonement via gsmweb is gegaan. Tele2 heeft alsnog voor een oplossing gezocht en gaf aan dat gsmweb contact met Tele2 dealer desk moeten opnemen. Ik belde gsm weer op en kreeg nathalie aan de lijn ik vertel haar wat Tele2 zei ze klonk in het begin hartstikke vrolijk vervolgens vroeg ze of ik even een momentje kon wachten en na enkele minuten was zij weer terug en gaf aan dat zij niks konden doen ……. Tele2 en KPN geven beide aan dat gsmweb het voor zijn klanten alles kan proberen te regelen maar gsmweb zegt dat dit niet kan …

Vervolgens leg ik het Nathalie nog uit maar zij blijft bot en arrogant reageren vervolgens zeg ik tegen haar “meid vergeet je niet dat je aan het werk bent, en ik een klant bent “ waarop wordt geantwoord met “ jaa maar jij geeft mij een bevel dat ik dingen moet doen “
-ik geef jou geen bevel je zou alleen net als wat je voor meer klanten kan doen ook voor mij doen
Als ik naar haar voor en achternaam vraag krijg ik ook als antwoord: dat ga ik u niet vertellen ?

Vervolgens gebeld met een jurist en eerste stap is mijn klacht brief die ik heb geschreven lukt dit niet dan schakel ik zoals de meeste mensen hier ook een advocaat in. Altijd bij gsm web gezeten nooit problemen gehad en nu ineens gezeik heel jammer dit !

Ten eerste als er naar een oplossing word gezocht zodat ik niet de eerste 3 maanden een bedrag van €140,00 betaal en de eerste maand €400,00. Bijvoorbeeld dat ik de eerste 3 maanden alleen de toestelkosten bijvoorbeeld betaal.

Vervolgens wat aan de brutale klantenservice wordt gedaan !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door