Mijn Klacht:
Via Groupon begin oktober een leuke actie.
150 foto afdrukken voor €7,50 (+€4,95 verzend kosten). Van het bedrijf 1piece.nl
Deze bon besteld en tevens begin oktober de 150 foto’s doorgezonden naar 1piece om te laten afdrukken. De site geeft aan dat er binnen 7 dagen geleverd word. Na 2weken maar eens gaan mailen waar mijn bestelling blijft maar geen antwoord. Na 3 weken nogmaals gemaild en gevraagd of ze de moeite kunnen nemen om te antwoorden. Na 4 weken dan eindelijk een reactie. Vanwege de drukte kan men niet leveren binnen 7 werkdagen en als sorry een goedmakertje een gratis foto boekje (maar wel de verzendkosten zelf betalen) . Uiteindelijk kwam na dik 7 weken mijn bestelling binnen. Het resultaat en de beloning van het lange wachten; uiterst slechte afdrukken van alle foto’s. 80 % van alle foto’s waren zonder hoofden afgebeeld daar 1piece alle staande foto’s liggend afdrukt. Er zaten zelfs foto’s tussen waar alleen een wit vlak op te zien was. Wat een verschrikkelijke bagger. Na het ontvangen van mijn bestelling de klantenservice van 1piece gemaild maar geen reactie. Tot 2 maal toe nog maar een keer mailen en zelfs een foto erbij gedaan van de afdrukken maar helaas, niemand thuis. Het bedrijf neemt duidelijk geen moeite om klanten op een juiste manier te woord te staan. Op diverse sites gezien dat dit de handelswijze is van 1piece.nl . Ik zal iedereen dus dringend aanraden om geen producten te bestellen bij 1piece.nl . Het is een bedrijf met zeer slechte producten en een nog slechtere klantenservice.
Gewenste Oplossing:
Een passende oplossing en op z'n minst een reactie op mails
