Mijn Klacht:
hoera ik had eens een prijs gewonnen bij ah 1min.gratis winkelen ah kan beter stoppen met eender welke prijs uit te delen aan de klanten
het onwaarschijnlijke verhaal
4 weken geleden 1min.gratis winkelen gewonnen
geregistreerd zoals het in ah aan de balie was voorgelezen de mensen kenden schijnbaar het reglement niet
3weken geleden voor4e maal naar ah balie geweest ja de verantwoordelijke is niet aanwezig
2weken geleden ja meneer mijn overste komt hier net aan vanuit de verte word geroepen meneer ik zal er op toezien en bel u zeker vanmiddag
laatste week bel ik naar dienst klachten en het onmogelijke gebeurt ik word 3x op computer gevraagd of ik contact kan opnemen met ah en zelfs mijn gsm wordt gebeld
maar helaas ik heb het opgegeven en wens niet als een bedelaar behandeld worden en bel de balie van ah maar zoals vele malen is de verantwoordelijke niet present en heb daarom met tegenzin mijn
krasbiljet stukgescheurd conclusie ah stop met acties te voeren als u die toch niet kan waarmaken vriendelijke groeten van een ontevreden(winnaar) klant grtn erik
Gewenste Oplossing:
niet


