Klacht: 1e pakket nog niet ontvangen

op 26 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op één en dezelfde dag 2 dingen besteld (9 maart 2013). Van het eerste pakketje kreeg ik op 10 maart de betalingsbevestiging en de verzendbevestiging. Het tweede pakketje kreeg ik op 11 maart de betalingsbevestiging en de verzendbevestiging. Het tweede pakketje heb ik inmiddels al een week binnen maar het eerste pakketje is er nog steeds niet. In beide pakketjes zit hetzelfde (1e pakketje iets het dubbele van het 2e pakketje en andere kleur). Bij het mailen krijg je een raar antwoord dat je nog maar even 40 dagen moet wachten in verband met chinees nieuwjaar en zo (dit is in februari??????). Bellen kan je helaas niet. Helaas kan je ook niet achterhalen waar dat pakketje nu is.

Of mijn geld terug, of alsnog graag mijn pakketje.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 augustus 2013 om 11:55 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]