Klacht: 1e klas

op 04 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een 1e klas zomertoerkaartje gekocht. Bewust het extra geld uitgegeven zodat we verzekerd waren van een zitplaats. Terwijl we nog buiten de trein in de rij stonden riep de conducteur dat iedereen in de 1e klas mocht gaan zitten omdat er te weinig plaats was. Toen wij binnen kwamen zat de 1e klas dus vol met mensen met een kaartje voor de 2e klas en konden wij geen zitplaats meer vinden.

Gewenste Oplossing:

Graag het geld terug voor het eerste klas kaartje

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ebveka