Klacht: 1e factuur KPN klopt niet met wat me is aangeboden (na overstap van onsbrabantnet)

op 25 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

In juni krijg ik een aanbod van KPN waarbij ze aangeven te stoppen met de provider Onsbrabantnet.nl. U krijgt straks, internet, bellen en interactieve TV, KPN veilig (2 apparaten) voor het eerste jaar 52,50 Euro en na 12 maanden 56,50 Euro.

Net drie dagen nadat de monteur is vertrokken kom ik erachter dat de eerste rekening 54 Euro gaat worden.

Via chatten op 25 juli 22 uur (gesproken met Hermien) krijg ik de mededeling dat ik alle kortingen al heb ontvangen en ze geen extra korting kan geven in het systeem. Ik heb uitgelegd dat ik niet aan een actie heb meegedaan maar gewoon het aanbod (wat ik op papier heb van KPN) wil aanvaarden. Helaas….\\\”computer says no\\\”

Ik ben tevreden als KPN gewoon in rekening brengt wat ze me aanbieden op eigen papier. 52,50 Euro per maand na 12 maanden 56,50 Euro.

In plaats van nu 54 Euro per maand en na 12 maanden 59 Euro.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AlfredM