Klacht: 18 en alcohol kopen geweigerd.

op 06 augustus 2016 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Mijn naam is Dominiek Alkema. Op 6 augustus 2016 ben ik 18 jaar geworden. Ik ging op die dag naar de Gall & Gall tussen 15.00 en 15.30 op de Brink in Baarn. Toen ik voor de balie stond om een fles bier af te rekenen en na verteld te hebben dat ik die dag (6 augustus) 18 was geworden kreeg ik de mededeling dat ik niet kon bewijzen hoe laat ik geboren was dus de fles bier niet mocht kopen. De blonde verkoopster aanwezig weigerde mij deze fles bier af te laten rekenen. Het is absoluut geen regel dat je op je 18de verjaardag moet kunnen bewijzen hoe laat je geboren bent om alcohol te mogen kopen. De verkoopster zat hier dus verkeerd wat betreft de regels omtrent alcoholverkoop. Ook na een opmerking van de mensen achter mij in de rij bleef de verkoopster bij haar standpunt. De verkoopster had al eerder te maken met ‘lastige’ klanten voor mij in de rij. Naar mijn mening was haar standpunt niet gebaseerd op feiten maar op kinderachtig gedrag.

- Een officiële waarschuwing voor de medewerkster aanwezig op dat moment en een bevestiging hiervan per brief of mail.
- Een excuus per brief of mail namens Gall & Gall, bij voorkeur van de medewerkster aanwezig.
- Wat voor actie dan ook Gall & Gall genoodzaakt ziet hieraan toe te voegen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominiek Alkema