Klacht: 17 april bestelling gedaan

op 20 mei 2021 over beautywonder.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader heeft 17 april een bestelling plaatst en betaald. Na een week kreeg hij te horen dat de zending vertraging had. Verdere mails werden niet meer beantwoord. Klantenservice niet 1 keer iemand aan de lijn gehad, enkel een bandje met een wachttijd van 16 min en dan word automatisch de verbinding verbroken. Tot op heden geen product gekregen en geen reden of contact.

Gewenste Oplossing:

Geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over beautywonder.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over beautywonder.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]