Klacht: 1600 euro internetkosten voor 189 MB????

op 10 juli 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Goeden dag,

Ik ben op vakantie naar Turkye geweest. Daar heb ik een paar keer mijn mail geopend via mijn mobiel. En een paar fototjes op facebook gezet. Daar bij heb ik bij elkaar maximaal een uurtje gebeld en een paar smsjes gestuurd. Krijg ik een rekening van 2158 euro!!! Ik dacht dat ze een fout hadden gemaakt en ben gaan bellen. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerker van telfort aan de telefoon. Ik vroeg waar die kosten vandaan kwamen en ze zei dat er voor 1600 euro geinternet was! Ik dacht dat ik door mijn stoel heen viel!! 1600 voor mobiel internet?? Hoe kan dat? dikke 300 mb meneer x 4,92 per mb. Terwijl in mijn telefoon staat 189 mb gebruikt in 11 dagen. Daarbij had ik 1600 minuten over en daar worden die minuten in het buitenland dus ook niet vanaf gehaald. sms mag dan 40cent zijn er komt dan nog wel 36 cent bij van de server in turkye! Wat een oplichters!! Kreeg ik halverwege een sms u bent over uw limiet heen sms doorgaan of niet. Wat is je limiet??? Op internet kon ik het niet meer opzoeken en bellen naar telfort had geen zin want je staat gewoon 30 min in de wacht. Ik doorgaan gesmst en vrolijk mijn vakantie door gezet. 3 weken na thuiskomst kwam dus de grote schrik! Er was 2158,74 euro afgeschreven. Hebben hier meer mensen ervaring mee?

Mvg
Maikel Kruft

Normale bedragen berekenen net zoals andere providers

Alle klachten die gemeld zijn door Maikelkruft