Klacht: 16 maart factuur niet bezorgd, 29 april herinnering een week én een dag te laat bezorgd

op 29 april 2016 over Uwnota.nl in de categorie Financieel Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 maart factuur niet bezorgd, 29 april herinnering een week én een dag te laat bezorgd

Gewenste Oplossing:

dat spreekt voor zich

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uwnota.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Uwnota.nl in behandeling genomen

Bericht van Uwnota.nl

10 maanden geleden - Geachte heer Winnubst, Vervelend om te horen dat u het origineel niet ontvangen heeft en dat de herinnering te laat is binnengekomen bij u. Onze excuses hiervoor. Het origineel zal ik per mail naar u versturen. Daarnaast is de nota uitgesteld tot eind mei. Ook wil ik u vragen een klacht in te dienen bij de postbezorger. Mocht u nog vragen hebben kunt u deze sturen naar klacht@uwota.nl. Met vriendelijke groet, Bas Simon Klachtcoördinator Uwnota.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uwnota.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uwnota.nl

Heeft op 19 september 2016 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Winnubst,

Vervelend om te horen dat u het origineel niet ontvangen heeft en dat de herinnering te laat is binnengekomen bij u. Onze excuses hiervoor. Het origineel zal ik per mail naar u versturen. Daarnaast is de nota uitgesteld tot eind mei. Ook wil ik u vragen een klacht in te dienen bij de postbezorger.

Mocht u nog vragen hebben kunt u deze sturen naar klacht@uwota.nl.

Met vriendelijke groet,

Bas Simon
Klachtcoördinator
Uwnota.nl

Alle klachten die gemeld zijn door winnh00