Klacht: 15 euro

op 10 juli 2019 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevrouw

Afgelopen dagen had ik 15 euro Bel tegoed
Op mijn telefoon

8 Juni heb ik en maand Hollands bundel xs automaats verleent.

Op 9 jullie moet het verleent worden maar dat is niet gebeurd en ik had 15 euro
Op eens vandaag ging ik kijken had ik geen internet
Vandaag heb ik lyce gebeld en uit gelegd aan medewerker
OP gegen moment had hij opgehang hij zij had geen zien om te praten dus hij heeft opgehangen toen bel ik weer terug naar lyca toen had ik een medewerker aan de lijn die was aardig uitgelegd .

Dus mijn 15 euro is weg voor niks vind ik niet kunnen

Bedankt voor alles Dus ik wil mijn geld terug
Graag terug reactie

Met vriendelijke groet
Mahjouba zoubair

Gewenste Oplossing:

Ik was altijd te vrije deze keer niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahjoubazoubair