Klacht: 147 komt niet op zaterdag ochtend

JGChallita op 04 december 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Heel vaak gebeurd het dat op zaterdag de bus van Nieuwkoop naar Uithoorn niet komt. Dit zonder aankondiging. Ik betaal elke dag €12 heen en weer om op mijn werk te komen en kom hierdoor bijna elke zaterdag te laat. Het is de eerste bus die gaat en de volgende bus gaat pas een uur later.

Dat de bus optijd komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste JGChallita, Wat spijtig dat de bus niet op is komen dagen. Klopt het dat het om lijn 147 ging die rond 7.50 had moeten komen? Kun je aangeven bij welke halte je stond? Met vriendelijke groet, Hillie Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht JGChallita

1 maand geleden - Dat klopt. De halte is: roerdomplaan in Nieuwkoop.

Arriva

Heeft op 04 december 2021 om 23:11 geantwoord

Beste JGChallita,

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat lijn 147 inderdaad vanmorgen niet heeft gereden. De chauffeur was onverwacht ziek en er kon helaas niet op tijd vervanging geregeld worden. Excuses hiervoor.

Ik zal er in ieder geval intern een melding van maken dat dit vaker is voorgekomen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL, via WhatsApp op 31629575686 of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door JGChallita