Klacht: 14 dagen herroepingsrecht

op 06 maart 2017 over plattetv.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag komen ze mijn tv omruilen voor een nieuwe.
Ik heb een folder van de Myshop binnen gekregen dat de tv daar nu € 1499 is en krijg dan ook nog eens 10% op mijn salaris terug.

Op bol.com is de tv nu € 1499 dit scheelt € 200 ik heb er € 1699 voor betaald. het verhaal dat dit geen officiele dealer is dat kan ik nu wel. 2 jaar garantie is 2 jaar garantie.

Ik wil de tv retourneren onder herroepingsrecht. Ik heb de tv per chat besteld aangezien ik niet thuis was heb ik hem afgehaald in de winkel in Breda. Nu wordt er doodleuk gezegd dat de herroepingsrecht alleen bij online aankopen geld, ik heb hem inpresiepre online aangekocht alleen afgehaald in Breda, tevens heeft de verkoper verteld dat ik 2 weken me geld kon terug krijgen als ik niet tevreden was in de winkel dit is dus modeling toegezegd tevens kan mijn partner dit bevestigen als getuige. graag feedback ik ben op het moment niet te spreken over de service van jullie, ik kan jullie het op een briefje meegeven ik het onderhand zat ben als er niets gedaan wordt en ik direct contact ga opnemen met mijn rechtsbijstand. tevens heb ik screenshots gemaakt van de website waarop niet duidelijk staat vermeld dat de herroepingsrecht alleen bij online aankopen geld.

Gewenste Oplossing:

Geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over plattetv.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar plattetv.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over plattetv.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van plattetv.nl

3 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaringen! Omdat wij niet actief waren op Klacht.nl hebben wij uw klacht via deze weg niet in behandeling genomen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht inmiddels naar wens is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Tim Servicemanager PlatteTV.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Gert-jan Van Bussel