Klacht: 14 dagen geen tv

op 29 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb sinds 1-6-2016 een abbonnement bij jullie en heb alleen maar klachten waar ik niet blij mee ben.
nu heb ik sinds 9 september tot 22 september geen tv gehad omdat er van alles mis ging bij jullie de monteur kwam niet omdat het niet goed ingepland was terwijl ik wel een mail kreeg daarover. heb twee dagen vrij moeten nemen van mijn werk.omdat het kastje geleverd werd met de post wat ook niet goed ging. en heb vele telefoontjes met julle gepleegd nu kon ik een vergoedingsformulier invullen en word nu afgescheept met 4,66 euro vergoeding voor al het ongemak die ik heb gehad.ik vind dit ronduit belachelijk en schaamteloos ik eis een degelijke vergoeding voor alle lasten die ik heb ondervonden door jullie.ik hoop snel een goed antwoord van u te ontvangen zo niet ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen

een fatsoenlijke vergoeding

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.a.m.lagrouw