Klacht: 14 dagen geen Internet en TV!!!

op 16 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In aansluiting op mijn klacht eerder deze week ingediend via klacht.nl, hier een update.

Naar aanleiding van een van de 5 of 6 ingediende klachten belde een dame van Ziggo op 15-8 in de avond, mevrouw Safsaf. Uitgelegd wat er gaande is, sinds 11-8 geen internet en TV, en uitgelegd dat ik het zelf al grotendeels heb uitgezocht (zelf 2 jaar bij Ziggo/Multikabel gewerkt op de klantenservice) en geconcludeerd dat het NIET aan de huisinstallatie ligt. Verzocht een NETWERK monteur te sturen maar wie komt er vandaag langs, een INHOUSE monteur. Die lekker zijn gang laten gaan en na enkele minuten kwam hij tot de conclusie dat het niet aan de huisinstallatie ligt!! Met andere woorden, hetgeen wat ik aan de klantenservice heb uitgelegd wordt niets mee gedaan of er wordt niet geluisterd naar mijn verhaal. Kortom slecht!!!
Aangeboden oplossing, volgens mevrouw van der Fluit en de monteur, is een NETWERK monteur op datum 25-8!!! Dus of wij nogmaals 9 dagen zonder internet en TV willen zitten!!!

Ondanks mijn uiting van ongenoegen krijg je gewoon de standaard reacties. Proberen het af te schuiven op een externe partij en niet op hun zelf betrekken.

Kortom, kosten gaan omhoog (maandfactuur & onkosten om signaal te krijgen) en service of het signaal (zowel internet als TV) gaan omlaag. Hoe kan dit?!

Wees transparant, integer en professioneel!! Anderzijds erken fouten, we zijn allemaal mensen! Tevens minimaal een compensatie voor de geleden schade en onkosten, zowel zakelijk als privé!!!!!

Echt tevreden is als alles werkt zoals het hoort te werken. Met andere woorden, ontvangen waarvoor je maandelijks betaald!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Archie84