Klacht: Niet passende spoelbak bij keukenblad

Ontevredenklant 2017 op 27 januari 2018 over 123werkbladen in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige jaar hebben we bij 123werkbladen een werkblad en een verzonken spoelbak gekocht voor de keuken. Toen het blad afgeleverd was zagen we tot onze verbazing dat de spoelbak veel te ruim in de sponning lag. Om ervoor te zorgen dat dit niet zou gebeuren hadden we de spoelbak ook bij 123werkbladen gekocht zodat zij deze maat konden opmeten. De totale speling van de spoelbak was meer dan 4 mm. Hierover hebben we contact gehad met 123werkbladen. Er werd ons verteld dat deze speling nodig was voor het in en uit zetten van de spoelbak en dit met kit opgevuld kon worden.
Daarom zijn we eens bij keukenshowrooms, vrienden en familie gaan kijken die ook een ingelegde spoelbak hadden. We zagen dat NERGENS zo veel speling tussen de spoelbak en het blad zat als het keukenblad dat we ontvangen hadden van 123werkbladen.nl. Na vele e-mails en telefooncontact waren ze uiteindelijk bereid om ons te helpen. 123werkbladen gaf ons twee mogelijkheden:

1. €250 euro korting op het keukenblad.
2. Een nieuw blad.

Aangezien we een brede kitrand niet mooi vonden hebben we gekozen om een nieuw blad te laten maken. Ook hebben we toen voorgesteld of we nu zelf de maten van de spoelbak zouden doorgeven. 123werkbaden antwoordde hierop dat dit niet nodig was en dat zij dit verder zouden oplossen.
Vervolgens kregen we de datum waarop het blad geleverd zou worden. Helaas hadden we toen al andere afspraken waarop we vroegen of dit ook op een ander moment kon. 123werkbladen zei dat dit niet kon, we moesten er dus speciaal voor thuis blijven.
Toen het blad van 123werkbladen geleverd werd hebben we meteen gekeken of de spoelbak nu wel netjes zonder te veel speling in de sponning paste. Drie keer raden 123….. de bak zat weer te ruim. Daarom is het blad weer mee terug genomen. Daarnaast probeerde één van de bezorgers ons nog te laten tekenen goedkeuring.
We moesten nu dus weer contact opnemen met 123WERKBALEN.nl. Uit de gesprekken gaven ze aan dat zij er alles aan gedaan hadden en dat ze daarom niets meer voor ons konden doen. Met veel moeite wisten we nog te regelen één aanrechtblad weer terug te krijgen, maar later kwamen we erachter dat het blad witte vlekken bevatte die blijven terugkomen.

Gewenste Oplossing:

Een nieuw keukenblad waar de spoelbak en geen vlekken op zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door