Klacht: Fout ingemeten werkblad

[email protected] op 21 mei 2017 over 123werkbladen in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een werkblad besteld bij 123 werkbladen voor onze nieuwe keuken. Hun inmeter is langsgeweest voor de inmeting maar had niet opgenomen dat de hoek van de keuken iets groter is dan 90 graden. De onderkasten stonden allemaal op de juiste plaas (wat verwijderd van de muur) behalve de hoge kast die nog tegen de muur stond. Bij de levering bleek dat het werkblad recht was afgewerkt met een gevolg dat er een spatie bleef tussen de werkbladen en de muur. Ze hebben toen gevraagd dat we een voorschot betalen van 1 000 euro en hadden beloofd om nieuwe werkbladen te leveren. Een tijd later zijn ze langsgekomen om het nogmaals in te meten. De inmeter had ook toegegeven dat het zijn fout was.
Enkele dagen later waren ze van mening dat wij zelf voor 1 werkblad zouden moeten betalen omdat de hoge kast niet op de juiste plaats stond. De lengte van het blad is juist, het probleem zit aan de breedte, wat duidelijk geen verband heeft met de positie van hoge kast. Ook geven ze wel toe dat het ander blad hun fout is.

Gewenste Oplossing:

Levering van de twee werkbladen zoals oorspronkelijk beloofd.

Alle klachten die gemeld zijn door