Klacht: 1200 euro voor een FIAT 500 voor twee weken

op 18 september 2018 over Sixt in de categorie Autoverhuur

De titel dekt de lading wel aardig. Ik heb de auto geboekt via Economy Car Rentals, en de prijs was iets meer als 90 euro. Daar heb ik een verzekering overheen gedaan waardoor de totaal af te rekenen prijs neerkwam op 240 euro. iik moest 141 euro meteen betalen, de overige 99 euro moest ik daar (zagreb, kroatië) betalen.

Om de één of andere manier is ons kennelijk iets aangesmeerd waardoor we nog eens een keer een bedrag van 650 euro bij aanvang hebben betaald en nog eens een keer een bedrag van 370 euro toen we de auto weer inleverden. Op tijd, en schadeloos. Dat brengt de totaalkosten van deze huur dus op 1260 euro. Nu kijk ik heus niet neer op een euro meer of minder, maar dit is wel héél erg. Zeker als je bedenkt dat de startprijs voor de huur 90 euro was.

Dus ik wil graag weten: wát is er in gódsnaam gebeurd? Hebben we iets gemist bij het afhalen? Is er iets fout gegaan ergens, of zijn we gewoon schitterend vakkundig genaaid? (ik hoop trouwens op hypothese nummer 2)

Ik zal nog eventjes wat gegevens bijvoegen;

Car Rental e-Voucher Car rental provider: Sixt

(Refundable) by us)

Your rental excludes
Fuel, Highway tolls
Payable at rental desk

The amount of HRK 647,85 is payable at the rental desk.
Any additional extras or Supplementary insurances purchased locally are payable at the rental desk.

Excess: 6355 HRK for damages and theft

Ik wil vooral weten hoe die prijs zo achterlijk hoog is geworden? Nogmaals, ik ben geen zeurpiet als het om centen gaat, maar hier schrok ik echt enorm van.

En natuurlijk hoop ik dat er een oplossing mogelijk is.

Ik hoop snel iets horen!
Groet,
Emiel Eikenaar

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EmielEikenaar