Klacht: 120 euro betaald voor inchecken op het vliegveld.

op 21 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn zus en ik hadden een vlucht geboekt van Marrakech naar Eindhoven. We hadden geen wifi in ons hotel en besloten dus om in te checken op het vliegveld (zoals dat bij alle vliegvelden kan dachten wij). Op het vliegveld aangekomen werd ons verteld dat je alleen kon inchecken als je met Marokko Airlines ging vliegen, maar wij vlogen met Ryanair. We werden dus doorverwezen naar de incheckbalie waar ook de bagage ingecheckt kon worden. Na lang wachten waren we aan de beurt en toen kregen we te horen dat we online hadden moeten inchecken, maar dat hier nu geen tijd meer voor was. We moesten ons laten inchecken bij de servicebalie. Bij de servicebalie werd ons verteld dat inchecken voor ons beiden 120,- euro kost. Dus als ik even terug redeneer: wanneer je niet online kan inchecken op je vakantiebestemming dien je je te laten inchecken op het vliegveld voor 60,- euro per persoon! Wij begrijpen niet waarom dit bedrag zo hoog is en waarvoor we deze kosten nou precies maken. Het kostte de medewerker achter de balie 5 minuten om ons in te checken en ons de boardinpassen te geven. We hebben geprobeerd hierover contact op te nemen met Ryanair, maar via de website kan ik alleen maar standaard formulieren invullen en voor onze klacht bestaat geen formulier.

Als we ons geld terug kunnen krijgen. Voor ons gevoel hebben we nu betaald voor een minimale moeite die er op het vliegveld gedaan is om ons in te checken.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin van Herten