Klacht: 120 euro betaald maar geen telefoon

op 27 september 2016 over OPD koeriersdienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgeopen donderdag heb Ik 120 euro betaald voor een Iphone 7. Toen ik betaald had per pin, wilde hij de telefoon niet geven. Gebeld tot ik een ons woog met OPD en KPN. Na belofte dat die avond mijn geld teruggestort zou worden heb ik de koerier weg laten gaan. Helaas nu dinsdag nog steeds geen geld retour op mijn bank.

Heel ontevreden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OPD koeriersdienst over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OPD koeriersdienst in behandeling genomen

Bericht van OPD koeriersdienst

2 maanden geleden - Beste Chiara, we zijn dit momenteel met spoed aan het oplossen voor je. Onze excuses voor de vertraging van de terugstorting van het geld. Mvg, OPD

Reactie van de melder van de klacht chiarakarpes

2 maanden geleden - Huh Oplossen, Op donderdagavond heeft jullie hoofdkantoor bevestigd dat het is overgemaakt. Daarna op Vrijdagavond is het bevestigd en op maandag is het bevestigd dat het vrijdagavond is overgemaakt. Vanmorgen had ik dit bedrag dus moeten ontvangen. Ik gaf al aan dat het een leugen was dat er was overgemaakt maar toen werd er gezegd dat mevrouw niet verder met mij in gesprek ging als ik zoiets zei.

Reactie van de melder van de klacht chiarakarpes

2 maanden geleden - Gisteren nog door een collega verteld dat het echt al overgemaakt was en als ik het niet kreeg nogmaals moest bellen omdat dit geen gang van zaken is. Nu Wim de Waal gesproken dat zijn collega's nogal enthousiast waren maar dat dit nu langer duurt als ik gewend ben. Duidelijk gemaakt dat ik dit niet gewend ben omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Wim de Waal kon verder niks voor mij doen en ik moest me niet zo druk maken want het geld komt vast wel mijn kant op.

Bericht van OPD koeriersdienst

2 maanden geleden - Beste Chiara, Wim de Waal is geen medewerker van OPD en kan hierover dan ook geen specifieke informatie geven. Het geld is op dit moment nog niet overgemaakt. Komende vrijdag wordt het bedrag overgemaakt. Onze excuses voor de verkeerde informatie die de koerier heeft gegeven. Mvg, OPD

Alle klachten die gemeld zijn door chiarakarpes