Klacht: Oplichting

[email protected] op 07 januari 2020 over 112 Ongedierte Bestrijding in de categorie Ongediertebestrijding

Wij hebben 112ongediertebestrijding.nl in huis een inspectie laten doen omdat een gezinslid huiduitslag had. Men zei zeker te weten dat het bedwantsen betrof (ondanks dat wij nooit beestjes gezien hadden) en is, na onze toestemming, een bestrijding gestart á €500,-. Omdat de huiduitslag bleef hebben wij een andere partij (Rentokil) ingeschakeld, die concludeerde dat er helemaal geen bedwantsenplaag te zien was. Daarnaast kan 112ongediertebestrijding.nl volgens Rentokil helemaal niet een effectieve behandeling uitvoeren zoals zij gedaan hebben (zonder hitte). 112ongediertebestrijding.nl zou het geld retourneren maar na 10 mails, 25 belletjes en bijna 4 maanden verder nog steeds niets ontvangen.

Pas op voor 112ongediertebestrijding.nl, beter doet u zaken met een gerenommeerde (en goedkopere) partij zoals Rentokil. Het bedrijf is overigens actief onder meerdere namen, waaronder 257 Dienst BV.

Geld retour.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 Ongedierte Bestrijding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]