Klacht: Willen geen Politie sturen.

op 12 november 2018 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

De 28e is bij ons op de zaak ingebroken rond 2 uur. Diezelfde dag krijg ik weer een alarmmelding om 23 uur. 112 gebeld voor Politie. We sturen geen Politie. U zal er eerst zelf heen moeten gaan (ik was al onderweg) en als u de inbrekers ziet moet u nog een keer bellen. ????? Dus ik moet ze eerst zien? Ik vertelde het aan de agenten die wel gewoon kwamen toen mijn baas belde naar 8844. De agenten zeiden zelf dat de telefoniste niet goed bij haar hoofd was en dat de protocollen die ze moeten handhaven bij 112 soms niks waard zijn. Waarom kun je daar 112 niet voor bellen? Ik snap het allemaal niet meer.

Ik ben zeer teleurgesteld in het alarmnummer. Ik weet niet hoe en wanneer ik weer tevreden ga zijn. Als ondernemer (met een flinke schadepost) voel je je vies in de steek gelaten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Clevers Asbestsanering BV