Klacht: onterechte gemaand over gebruik 112

Ria van der Zee op 06 december 2016 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

Op zondag 4 december om 14.31 uur reden we in Oosterhout N.B. Op de kruising Bredaseweg – Ridderstraat zagen we, dat een auto bij het afslaan een scooter aanreed, die rechtdoor ging. De auto maakte een fout want de scooter reed door groen.
De beide passagiers lagen op de grond, maar waren niet of lichtgewond voor zover ik kon zien. Er stopten voldoende mensen om te helpen, dus wij reden door maar belden wel 112 om het ongeluk te melden. De centraliste vroeg of het in Tilburg was, terwijl ik zei dat het Oosterhout was, wat ik nog een keer herhaald heb. Ze zou er politie naar toe sturen.
Tot mijn verbazing ontving ik op 5 december om 16.23 uur een smsje van de politie met de melding, dat ik “wellicht onbewust” 112 gebeld heb. En daarmee een noodlijn bezet houdt! Ik ben hier heel boos over. Naar mijn mening heb ik mijn burgerplicht gedaan en behoor ik hierna niet op de vingers getikt te worden, dat ik 112 onterecht bezet houdt!!
Graag uw reactie.

Als er excuses wordt aangeboden en er sprake blijkt te zijn van een vergissing.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door