Klacht: Geen hulp ontvangen

op 11 juni 2018 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

Ik ben ziek geworden in het NH hotel in Den Haag en nadat ik al langs de huisartsenpost ben geweest in Den Haag werd ik alleen maar zieker. Ik hield mijn medicatie (epilepsie en hyppopituïtarisme) niet meer binnen en kon niks eten. Ik heb meerdere malen 112 gebeld en de situatie uitgelegd, maar de vrouw aan de telefoon weigerde een ambulance te sturen. 6 uur later kwam er pas een ambulance, toen ik 39 graden koorts had, een glucosegehalte van 3,8 en ik niet meer kon praten of bewegen. Ik heb hierdoor dagen in het ziekenhuis gelegen.

De vrouw aan de telefoon gaf aan volledige aansprakelijkheid op zich te nemen indien het mis zou gaan. Door deze vrouw heb ik dagen in een onbekende stad in het ziekenhuis moeten liggen zonder familie of vrienden in de buurt. Ik wil graag dat deze vrouw contact met mij opneemt en haar welgemeende excuses aanbiedt. Daarnaast wil ik graag gecompenseerd worden met een redelijke vergoeding voor alle bijkomende kosten die ik heb moeten maken en een vergoeding voor de wanhoop en ellende die ik heb moeten meemaken alleen in het hotel, doordat niemand mij wilde helpen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door safaeb