Klacht: Dicriminatie

op 30 juni 2018 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

Mijn collega heeft 112 gebeld aangezien zij hoge koorts had en tegen ijlen aanzat.
Zij is van roemeense afkomst is en in het engels begon te praten was de telefoniste erg bot.
Zij vroeg waar komt u vandaan zij zei ik ben roemeense.
Toen werdt haar mede gedeeld dat ze maar terug moest naar roemenie voor hulp en ze hing op .
Toen ik naderhand 112 belde en mijn beklag deed werdt ik ook schofeterig ik denk door die zelde vrouw te woord gestaan.
Ik verlede dat mijn collega tegen de vlakte was gegaan .
Ze was nog steeds schofterig en zei MOET ik dan nu een ambulance sturen ik zei ik ls het zelf wel op en nadat ik dat zei hing zei meteen op.
Ik zou graag de naam wete van die vrouw en hasr meerder willen spreken.
Want dit pik ik niet ,dit gaat anders naar de media en in stap naar een advocaat voor een klacht van discriminatie omdat ze roemeens was moest ze maar terug naar haar land.

Als ik door die vrouw haar meerdere wordt gebeld en excuses van die vrouw aan mij voor haar gedrag en ook aan mijn collega.
Anders ga ik naar de media en een advocaat klacht indienen.wegens discriminatie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul schaap