Klacht: Afgeblaft door medewerker van ambulance centrale 112 rotterdam

KarinaKlompenhouwer op 03 december 2016 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

Om 16:06 heb ik de alarmcentrale 112 gebeld om een melding te maken van een ongeval op de Crooswijkseweg. Ik kreeg een vrouwelijke medewerkster aan de telefoon die mij liet weten dat ze wel moest weten hoe de straat heet waarvan ik op de moment de naam niet wist. Zij liet mij meteen weten op een snauwerige geïrriteerde manier dat ik dat wel moest weten. Toen noemde ze de namen van de straten in de buurt en ik kon beamen dat dit de plaats was waar het ongeval zich had voor gedaan. Toen liet zij mij weten dat daar al mensen over hadden gebeld en dat zij maar hoopte dat deze mensen meer wisten dan ik. Ik heb likt op stuk gegeven met mijn antwoord en heb de lijn verbroken. Ik had het ongeluk zien gebeuren, wist precies hoe het slachtoffer op haar hoofd was gevallen en wilde dit melden omdat mij dit relevante informatie leek voor de behandeling van het slachtoffer. Echter deze medewerkster gaf mij op zo’n onaardige manier te weten dat ze aan mijn informatie niets had, dat ik de verbinding verbroken heb. Jammer want wellicht kon mijn informatie bijdragen aan de behandeling van deze mevrouw en bij de analyse van het ongeluk.U kunt mij overigens alsnog bereiken voor nadere informatie.

Ik zou graag hierover gebeld worden. Zodat ik mij ervaring van deze gebeurtenis nader kan bespreken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KarinaKlompenhouwer