Klacht: 10x hetzelfde product retour en steeds wat anders eraan!!!

op 18 juni 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Volkswagen golf speelgoed auto gekocht bij gamma Echt. Thuis in elkaar gezet opgeladen, Deed het niet dus terug naar de winkel. 2 weken gewacht nieuw printplaatje erin weer opgehaald, Auto deed het weer niet, En afstandsbediening van de auto deed het ook niet. Weer alles terug gebracht. wouden het geld niet terug geven, Dus maar weer laten maken. Weer lang wachten en weer een nieuw printplaatje erin. Aan de afstandsbediening hadden ze wat aan geklungeld, En knoppen verkeerd erin gezet deed het ook weer niet. Dus met de afstandsbediening ook weer terug. Weer de auto opgehaald zou het nu wel doen. Hadden ze een stuur erbij gegeven zonder kabels erin dus konden de auto nog niet in elkaar zetten. Weer een nieuw stuur met kabels, Zeiden uiterlijk morgen is het binnen na 3 dagen toch maar zelf gebeld, was dag ervoor binnen gebracht. Weer opgehaald, HEBBEN ZE NOU EEN STUUR GEGEVEN MET DE VERKEERDE KABELS ERIN!!! Het is nu 3 maanden geleden en nog hebben we geen auto die het doet. Ook hadden we in een kar 50 cent gedaan voor de auto op te laden hebben ze ook niet terug gegeven. De kinderen hebben nog geen 1 x erin gereden dit kan toch niet!!! Ben laaiend!!!

Ik ben pas tevreden als de auto het doet, en ik Door de geleden schade en 10 x op en neer rijden een schadevergoeding krijg in de vorm van een cadeaukaart ofzo van de gamma

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annie88