Klacht: 10% prijsverhogingen

op 25 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo heeft ons uit de winkel gejaagd met een plotselinge 10% prijsverhoging van hun sinaasappelsap. Eerst was de prijs € 1,14 per anderhalve liter en nu plotseling € 1,29. Nog erger: zij proberen hiernaast listig te zijn door nu de – daarnaast staande een-literpakken – de \”oude\” anderhalve- literprijs te geven, dus € 1,14. Dit doet mij vermoeden, dat de heer Jumbo meer dergelijk achterbakse streekjes uithaalt. Omdat wij naar een naastgelegen dorp moeten voor Jumbo, laten wij deze moeite nu maar achterwege. Vaarwel Jumbo en andere klanten: opgelet!

Ik vrees, dat het mijnheer Jumbo niet meer zal lukken ons vertrouwen terug te winnen. Hij verliest een klant, die weliswaar met als \"sinaasappelsap\" als aanleiding naar Jumbo ging, maar meestal dan de rest van de boodschappen gelijk maar meenam. Beetje kortzichtig, om met een sneaky truc trouwe klanten te verliezen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk van Toledo